Romain GHERARDI: Toxic Story-doua sau trei adevaruri incomode in ceea ce priveste vaccinurile si adjuvantii lor (deux ou trois vérités embarrassantes sur les vaccins et leurs adjuvants)

In ultima vreme citesc mai putina beletristica si mai multe carti documentare. Insa zilele trecute am citit o carte care m-a pasionat la fel de mult ca un roman de aventura, ba chiar am varsat si citeva lacrimi la un moment dat. Si totusi, nu e un roman, ci o istorie adevarata. Acum o citeste sotul : e entuziasmat si el.

E povestea unui neuropatolog, cercetator- profesor universitar, care in anii 90 incearca sa determine cauza unei patologii nou aparute, care intriga si ingrijoreaza lumea medicala. Din momentul in care descopera ca e provocata de adjuvantii pe baza de aluminiu din vaccinuri, toate usile i se inchid .

Cuvintul « vaccin » il face o persona non grata : nu mai primeste finantari pentru cercetari, articolele stiintifice nu ii mai sunt publicate, nu mai este invitat la congrese, aproape toata lumea medicala il priveste cu suspiciune. Si totusi, el nu e un antivaccinist, doar expune pericolele potentiale ale acestor adjuvanti.

Descopera similitudini foarte mari dintre boala nou descoperita si sindromul razboiului din Golf. Si sa vezi coincidenta : acest sindrom a aparut la soldatii americani care au primit doze mari de vaccinuri intr-un timp foarte scurt. Unii din ei nici n-au apucat sa ajunga pe linia frontului, ca sa poata fi luate in considerare alte cauze, dar sufera de sindrom. Ca prin minune, documentele relative la vaccinarea masiva au disparut din arhivele americane. Iar dintre soldatii francezi , care n-au fost vaccinati, nu s-a imbolnavit nici unul.

Si totusi autoritatile medicale nu-l aud. Nimeni nu e interesat de rezultatele cercetarilor lui. Desi rastoarna dogmele cu privire la inocuitatea adjuvantilor, autoritatile sanitare si industria vaccinurilor persista in a nega.

Incearca sa traga un semnal de alarma adresindu-se autoritatilor medicale , cind spune ca oamenii isi dau seama ca adevarata putere se deplaseaza incontinuu din mina statului, spre multinationalele al caror scop este doar profitul (evolutia pietei mondiale de vaccinuri intre anii 2005-2020 e intr-o crestere de la 9 la 59,2 miliarde de dolari). Majoritatea responsabililor din lumea farmaceutica n-au venit niciodata in contact cu victimele vaccinurilor. Pentru ei, efectele adverse se rezuma la statistici. Bolnavii nu se vad, suferinta lor ramine anonima, doar o linie intr-un fisier Excel.

Doctorul Gherardi crede ca ar trebui facut ceva ca populatia sa aiba din nou incredere in vaccinuri. Ar trebuie recunoscuta nocivitatea adjuvantilor si finantate studii independente asupra toxicitatii acestora. Solutiile sunt numeroase si autorul ofera destule piste.

 

Adjuvantii sunt un grup de substante care se adauga in vaccinuri ca sa stimuleze reactia imunitara a organismului. La dozele de rappel, adjuvantii nu mai au nici un efect, deci s-ar putea folosi foarte bine vaccinuri lipsite de adjuvanti , doar ca ar fi complicat si nerentabil pentru industrie . Nu toata lumea prezinta o sensibilitate , insa vaccinarea se face la scara mare, ceea ce are ca rezultat un numar consecvent de reactii. 

Boala cauzata de adjuvanti se numeste miiofasciita cu macrofage. Se manifesta prin dureri handicapante, epuizare cronica, mari dificultati de atentie si de memorie. Persoanele suferinde nu mai pot lucra, iar viata lor de zi cu zi devine un chin. Boala se declanseaza dupa un interval de timp relativ lung : luni sau ani dupa vaccinare. Se presupune ca exista o predispozitie genetica. Numarul de cazuri in lume nu e bine cunoscut : in primul rind pentru ca simptomele apar tirziu, un medic insuficient de bine informat nu face legatura intre simptome si vaccinare. In al doilea rind pentru ca simptomele sunt comune mai multor boli sau sindroame. Se presupune ca in lume ar exista citeva mii, daca nu zeci de mii de bolnavi.

Mai multi oameni de stiinta considera ca aluminiul vaccinal e co-responsabil de incidenta tot mai mare a unor boli cum ar fi : scleroza in placi,scleroza laterala amiotrofica, tulburari din spectrul autistic, fibromialgii. De altfel se constata ca in ultimii ani a scazut foarte mult incidenta bolilor infectoase, dar a crescut in mare masura cea a bolilor autoimune sau alergice.

Inainte exista in Franta un vaccin trivalent DTPolio , fara adjuvanti, a carei productie a incetat in 2008, subit si fara explicatii . Mai mult, din anul 2014, vaccinurile tetravalente DTPolio- pertussis si pentavalente DTPolio Haemophilus influenza B Pertussis sunt in ruptura de stoc. Mentionez ca in Franta vaccinarea obligatorie e doar DTPolio. Parintii care vor sa-si vaccineze copilul sunt obligati sa recurga la un « super vaccin » cum ar fi Infanrix hexa , care contine 3 vaccinuri neobligatorii pe linga DT-Polio, aluminiu (neurotoxic), formaldehida(presupus cancerigen) si antibiotice(polimixina B, neomicina).

In Romania se foloseste hexavaccinul (3 injectii la copiii pina la 1 an) . Uitindu-ma pe siturile romanesti, vad peste tot ce boli severe pot sa apara daca nu respecti calendarul vaccinarilor. Nicaieri despre ce boli ar putea sa apara daca il respecti scrupulos. Exact cum se spunea si in carte : autoritatile considera populatia ca pe un copil mic, caruia i se ascunde o parte din adevar, de teama sa nu-l apuce panica .

Eu cred ca simplitatea e buna si in materie de vaccinuri. Si va las pe voi sa meditati.

26 réflexions sur “Romain GHERARDI: Toxic Story-doua sau trei adevaruri incomode in ceea ce priveste vaccinurile si adjuvantii lor (deux ou trois vérités embarrassantes sur les vaccins et leurs adjuvants)

  1. Scandalul cu lipsa vaccinului DTP fara aluminiu din 2008 e si aici. Musai sa adaug costurile si motivatia financiara:
    – o doza de DTP fara aluminiu era de cativa euro.
    – alternativa pt copila mea a fost infarix. 50 euro doza am platit. x 5 doze.
    Sa fie mizeria pana la capat, vecina din Ro si-a testat copilul: nu avea anticorpi la poliomielita. A zis ca nu stie pe cine sa dea in judecata si lipsa legislatiei o ingreuneaza: sa dea firma importatoare, producatorul, sau statul roman ca a validat un produs ineficace, dar nici macar vaccinul mono doza, ala oral, care a dus la scaderea bolii pe tot globul nu il mai gaseste. A, si costa undeva pe la 1 dolar doza.

    Din ce stiu aluminiul nu e folosit si pe post de conservant. De ex. la Cantacuzino se producea vaccin valabil numai pt 30 zile. S-ar putea insa sa confund, am abandonat cititul, dar sunt prospectele si studiile pe site-ul comisiei europene.

    J'aime

  2. Eu am fost vaccinata ani de zile cu BCG-ul, ca niciodata n-aveam anticorpi, in ciuda numeroaselor vaccinuri. Noroc ca in Franta s-a scos din schema vaccinala, ca ineficace.

    In carte e explicat ca si in Franta institutul Pasteur fabrica un adjuvant pe baza de calciu, care se ducea in oase apoi, deci nici o problema cu el. Doar ca au fost cumparati de ceva firma mare(nu dau nume, ca n-am cartea la indemina, e la sot), care a renuntat la linia asta de vaccin si le-a facut ca pe altele. Cercetatorul care s-a ocupat cu dezvoltarea adjuvantului cu calciu a cazut in uitare, nu stiu daca n-a fost dat afara. Atunci mi-au dat lacrimile citind cartea, cind Gherardi spune ca l-a sunat pe acel cercetator si el raspunde « Domnule, nu stiu cine sunteti, dar de 20 ani astept telefonul asta! « .

    Mai spune in carte ca aluminiul e foarte prezent in rocile terestre, dar n-are ce cauta, SUB NICI O FORMA intr-un organism viu. De acolo si suspiciunile cu deodorantele pe baza de aluminiu. Ma intreb daca piatra de alun nu e la fel de nociva, chiar daca naturala.

    J'aime

  3. In continuare copiii vin continuu in centrul preventoriu TBC de la Deleni. E atat de crunt ca dupa 3-4 luni acolo unii copilasi ajung sa faca si tuberculoza. Vaccinati, testati de anticorpi – toate sunt degeaba: drama interioara si conditiile proaste de alimentatie si igiena nu pot fi contrabalansate cu niciun medicament. Romania ramane campioana la epidemie de tuberculoza, avem pste 1000 de morti anual, peste 6 mii cazuri anual. In conditiile in care 30% din locuinte nu au apa curenta si nici canalizare… Ok, e mai bine, acum 10 ani aveam cifre mult mai proaste: peste 40% din locuinte fara, 14 mii cazuri de tuberculoza, cateva decese zilnic.

    In 2012, grupul de mame din Bucuresti pe care il sustin imi da feedback din Budimex: mai femeie, sunt zeci de bebelusi internati cu tuberculoza post vaccinara, nu avem suficienti bani sa le ducem pempersi. Apoi vad articolele in presa: au schimbat producatorul, linia de productie (cel vechi expira repede) si… efectele secundare au inceput sa curga. Au oprit vaccinarea. Marele epidemiolog Rafila a iesit in presa sa spuna ca exista un 5% greseli de dozare – sunt curioasa daca doctorii aia care au vaccinat au ajuns in puscarie.

    J'aime

  4. Saptamana asta l-am vaccinat pe Pishcot, mai putin vaccinul contra rotavirus (care are virus viu in componenta) recomandat, dar nu abligatoriu; inainte de a decide am citit, am intrebat prietenele (fete cu carte, toate si de aici si din Ro, toate l-au facut)…. am cautat info in art academice…si adevarul, spus asa printre randuri… nu ofera protectie 100%, ci de cc 80%, iar in al 2-lea an scade pana la 12%, iar efectele adverse, ce sa vezi sunt fix ca acelea ale virusului… am decis sa nu; cand am ajuns la pediatra ( femeie mai in varsta, mama a 8 copiii), i-am comunicat decizia noastra si am intrebat-o ea ce parere are; mi-a zis sa stau linistita ca se trateaza ca orice alta diaree……eu ce pot deduce de aici????????

    J'aime

  5. Eu as asculta-o pe pediatra. Mai mult nu stiu , ca n-am vaccinat, dar nici n-am avut (adica nu eu , copiii). Eu aveam o pediatra destul de cool, care mi-ar fi spus ca si tie. Odata mi-a zis ca a facut copilul amigdalita din cauza ca eram eu prea angoasata. Era putin cam ciudata, dar era exact ce-mi trebuia mie, care de felul meu ma stresez usor.
    Bolile astea descrise in carte le fac adultii, nu copiii, nu se stie de ce, se presupune ca ei au un mecanism de eliminare a aluminiului care functioneaza foarte bine.
    Dar nu stiu daca si la voi in Belgia se intimpla ca toata lumea face frecvent « gastro ». In Romania nu era. Si vad ca familia noastra e imuna la aceste gastro.

    J'aime

  6. Nu stiu daca stii de blogul cristelei georgescu cristelageorgescu.ro, are foarte multa info de calitate din zona vietii sanatoase, ea e vegetariana convinsa, dar excluzand aspectul asta in rest toata info are sens – si tot ce zice e sustinut cu cercetari stiintifice; ti-o recomand daca nu stiai de ea; abordeaza toate subiectele care te intereseaza si pe tine….

    J'aime

  7. Nu nu exista… in 2009 a fost bagat in SUA si 2 ani mai tarziu in restul lumii…..mai nou e parte din schema de vaccinare si slava Cerului ca nu-i onligatoriu
    Si aici doar vacc contra polio e oblig, dar vine la pachet cu alte 5, vestitul hexa de care ai scris si tu…..

    J'aime

  8. Pai clar ca nicaieri nu se gaseste daca firma nu-l mai fabrica.

    Eu am cumparat un trivalent cind avea copilul 3 ani , pentru primovaccinare. Se recomanda la adulti, pentru rapeluri .Si el contine prostii, dar e doar trivalent. Era prescris de pediatra. M-am dus la farmacie sa-l cumpar si numai ca n-au chemat politia…au facut fete fete, ca eu stiu ca-i de adulti? Au sunat la pediatra sa fie siguri ca ea mi l-a prescris. M-am simtit ca o criminala.

    Eu ma intreb : de ce cind o persoana e vaccinata antitetanic , dar are o rana adinca, i se administreaza totusi ser antitetanic, ca si cind vaccinul ar fi apa de ploaie?

    J'aime

  9. Eu am facut rotavirus la fata. Decizia a fost luata ca eu fac des gastroenteroviroze ( adicalea sunt cea mai kk-cioasa + vomitacioasa din familie), noi eram toata ziua bot in bot cu alti copii ( mai mari) si mergeam zilnic prin /pe langa piata etc. Acoperirea e destul de slaba, stiam asta, am decis sa il fac ca e din cele mai neinvazive ( administrare orala) si ca cu cateva tipuri de trunchiuri atenuate.

    J'aime

      1. Exemplu de studiu de medical prost facut: am luat doar cazul familiei noastre si am dedus ca toti romanii am fi imuni 🙂
        Apropo: cind am ajuns aici copiii au tusit citeva luni de zile, cred ca s-au acomodat cu alti germeni decit cei romanesti.

        J'aime

  10. Bon, ca am venit de la coafor unde m-am tuns asimetric si decolorat cu chimicale cacalau, sa revenim la aluminiuri: absorbtia prin piele a chimicalelor e mare dar se pare ca aluminiul mai putin cq e in tot felul de formule si lanturi si eruptiile qlergice sunt la nivel de piele si dupa aplicari repetate (vezi eu cu antiperspirantul). Practic, cazul meu e unul usor: pot folosi azi dimineata si deseara si sa nu am nimic dar daca mai repet inca 2 zile, s-ar putea sa fac ditamai reactia alergica, dar cazul histaminei e dramatic ( are cateva socuri anafilactice, unul de la vaccin, coma indusa, cezariana pe viu pt ca a avut soc anafilactic de la anestezie etc)- ea nici nu poate pune dejtul pe anumite lucruri. Problema explicata bine de dermatologi ( 7, da? la 7 am fost in Bucuresti, rand pe rand, pe unde locuiam, sau pe la ce clinica mai avea firma contract, am luat la rand dermatologii) deci problema e ca prospectele nu sunt credibile 100% si cea mai buna preventie este sa ne ferim de ele. Adicalea cum bine ai zis: piatra de alun ok ok dar e si ea ok? Asa ca nimicul e sigur mai ok ca toate astea. .
    Intradevar, acum ceva ani am vorbit pe indelete cu colegi care lucreaza fix in DG Santé si am inteles o mica parte din procesul de declarare a medicamentelor si produselor medicale pe piata. Si daca se fac magarii la medicamente si se forteaza la limita legii (ca na, profitul sa fie) si se schimba prospectul peste 5 ani, se cere lansarea pe piata europeana dar nu au inca toate testele facute, se aduc rezultatul si docu,entele dupa lansare etc. Mai rarut e mai dragut.
    A, si tot acum ceva ani am gasit niste studii la universitatea din California, pe studente. Teste din urina. Apoi le)au zis sa opreasca brusc orice cosmeticala: gel de dus, crema, ulei, balsam, sapunel, machiaj etc ORICE. In 3 zile a scazut excretia de chimicale din urina si scaderea a fost vizibila zi de zi. Si uite asa am trecut la minimalism cosmetic, eu care eram addicted de oriflame si lapte de corp si tratamente de piele etc, ce mai = un unicorn adevarat.

    J'aime

  11. Asa: Elena, am raspuns eu la dilema ta cu rapeluri la anti tetanos cand ti-e viata mai draga. Simplu: virusurile si bacteriile dau mutatii genetice usor. Sa dau exemplul lui 2009, cand fata avea 1 an si pt gradinita privata din Bucuresti au cerut obligatoriu vaccinare la rujeola-rubeola la fata. Am facut fix cand o intrat in colectivitate ( m-a durut in pix de recomandarea de pe prospect de izolare ca post vaccinare ar fi copilul contagios timp de o luna – si inca o vad, aici la spital nu am voie post vaccin sa intru in sectia de oncologie). Era in octombrie, si deja era epidemie de rujeola in china, tin minte ca lovise peste 40 mii de chinezi, vaccinati sau nevaccinati. Ei bine, chinezii mai au laborator genetic ( romanii nu, o fost chilarit Cantacuzino!! mare pierdere a romaniei!!! – dar o zic influentata de Maria care a locuit in chirie in locul meu a lucrat acolo ) deci chinezii au zis clar: un nou genotip de rujeola bantuie: D7. Doctorita calma mi-o zis ca sunt valuri din astea la fiecare 2 3 -4 ani. In 2010 Merks si inca o companie au scos un nou vaccin pe piata, care acoperea si trunchiul D7. Am stiut ca copilul nu e protejat si de atunci incepui eu sa citesc despre cum sa cresc imunitatea si rezistenta, de importanta somnului, sportului, cat de grav poate fi pt copii familiile conflictuale etc

    Asa ca ne-am intors la problema de baza: nicio chimicala nu poate inlocui ce ne auto distugem. Nici o punga de suplimente nu pot inlocui marul ce lipseste zilnic. Niciun medic nu poate trata conflictul din familie, traitul cu leul nebun.

    J'aime

  12. Haoleoo, cand am ajusn aici am facut cateva luni gastro entero. Una dupa alta! uneori aducea fiica mea, ea super rezistenta si mergea la toaleta cateva ore dar eu a in 24 ore eram pe toaleta cu ligheanul in brate si frisoane.
    Nu, eu nu am resistenta, eram si destul de stresata, corpul meu reactioneaza rapid cand e ceva extra si il elimina prin ce gauri nimereste asa ca am incredere in el si aleg sa dau tot ce e nu e ok afara. Problema ca uneori spasmele musculare de vomitat ajung sa nu mai ma lase sa beau nici apa, si in 24 de ore deshidratarea isi face efectul( poate daca as fi mai mare ar fi ok, dar pierd 10% din corp – 5kg in 24 ore) si incep cu ameteli, tinut de pereti, etc.

    P.S. te rog frumos, mai sus corecteaza-mi comentariul ca am scris Havard in loc de Harvard si imi sare in ochi asa de rau ca ma simt proasta.

    J'aime

  13. Of, saraca de tine.Si eu cind am facut o colica biliara si sora-mea statea de capul meu sa iau cite si mai cite, dar mi-am zis ca stie corpul meu sa se descurce.

    Nici n-am remarcat treaba cu Harvard…mai important e continutul. ca la testele alea ca lipsesc litere, dar stii cuvintul. 🙂

    J'aime

  14. A, si spitalele in Bucuresti sunt sectii intregi de gastro-enterite la copii. Dupa pneumonii, e a 2a incidenta la bolile la copiii din Romania ( ok, nu se stie daca sunt probleme cu infectia sau supra infectiei prin spitale, sau proasta diagnosticare si medicamente f. puternice date pt ca nu reactioneaza la primele medicamente).

    J'aime

  15. Tot timpul cit erau copiii mici, pina sa venim aici, traiam cu frica sa nu cumva sa ajunga la spital, ca auzisem povesti de groaza despre asta. Erau unii care se internau cu una si plecau cu alta.

    Singura data cind era cit pe ce sa ajungem, era cind copilul facea febra 40 si mi l-au banuit de infectie urinara , voiau sa-l bage , pe antibiotice …ca norocul ca i-a aparut o eruptie pina sa apucam sa-l internam, i-am pus cu sora-mea diagnosticul de rubeola. Atunci am invatat pe pieleea mea ca la copii e bine sa astepti. Acum asa bine astept, ca nici antitermice nu mai dau daca starea generala e buna.

    J'aime

  16. A, despre spitalele din romania numai de bine. Doar am fost si pacienta dar si apartinator. Problema spitalelor are 2 componente:
    1.personalul abrutizat si de proasta pregatire,
    2.infectiile care stagneaza de zeci de ani. Acum cateva zile am citit un interviu cu una din angajatele Cantacuzino si povestea cum au facut polidin-ul si ce contine: klebsiella, e.coli, streptococi si stafilococi etc. adica cam ce misuna prin spitalele noastre. Ei bine, ea zicea ca au cules aceste bacterii de pe bolnavi! din anii 1960, si apoi au testat pe pacienti. F. interesant articolul -polidinul este dovada vie ca avem infectii intra spitalicesti de peste 50 de ani si ca toti marii profesori si medici batrani si buni si magnifici din colegiul medicilor din ultimii 50 de ani au ascuns intentionat si nu au facut o procedura asa cum e pe la altii…

    J'aime

Laisser un commentaire

